Vijačni kompresorji, zasnovani za neprekinjeno delovanje
Vijačni kompresorji, zasnovani za neprekinjeno delovanje, združujejo prednosti kompaktnega vijačnega kompresorja z nizkimi stroški namestitve in obratovanja ter odlično zmogljivostjo, zlasti v aplikacijah, ki zahtevajo neprekinjeno delovanje. Vse funkcije se upravljajo preko uporabniku prijaznega elektronskega krmilnika. Manjše dimenzije in enostavna namestitev pomagajo rešiti prostorske težave. Prihranki pri stroških so ogromni.
Sklop elektromotorja s kompresijsko enoto zagotavlja stabilen prenos moči med delovanjem. Sistem podpore motorja je zasnovan tako, da preprečuje obremenitve vrtečih se delov. Serija je opremljena s poly-v jermenskim pogonom z jermenicami iz litega železa, ki zagotavlja najboljšo zanesljivost v vseh pogojih delovanja in zmanjšuje izgube energije.
Ta prenosni sistem zagotavlja tudi nizko raven hrupa in popolno poravnavo vrtljivih delov. Preprost sistem zategovanja jermena omogoča natančno nastavitev napetosti jermena.
Ta prenosni sistem zagotavlja tudi nizko raven hrupa in popolno poravnavo vrtljivih delov. Preprost sistem zategovanja jermena omogoča natančno nastavitev napetosti jermena.
Jermensko gnani kompresor - dodatno možno s tlačno posodo in hladilniškim sušilnikom Serija MA SB 4-15 /BDK ![]() |
NAČIN DELOVANJA
• V fazi začetnega zagona se elektromotor (14) počasi vrti. Elektromagnetni ventil ni pod napetostjo, zato ostane sesalni ventil (3) zaprt. Dolžina te faze je nastavljiva.
• Med drugo fazo »delta« napajalnik pospešuje motor, dokler ne doseže delovne hitrosti. Elektromagnetni ventil se napaja in sesalni ventil (4) se odpre, kar omogoča, da zrak prehaja skozi sesalni filter (12) in vstopi v vijačni element (2). S tem se začne faza stiskanja.
• Zračno-oljna mešanica, ki jo dovaja vijačni element (2), se transportira v separatorsko posodo (7).
• Začetna količina olja se mehansko loči od zraka in se usede na dno rezervoarja separatorja, medtem ko se zrak nabira na vrhu.
• S pomočjo tlaka se zrak potisne v kroženje skozi separatorski filter (11), kjer se izvede naslednja stopnja ločevanja zrak-olje, nato pa zrak vstopi v minimalni tlačni ventil (9). To omogoča, da zrak prehaja šele, ko je dosežena nastavljena tlačna točka. Ko je ta dosežena, potuje zrak skozi hladilnik zraka (10), kjer se ohladi in nato nadaljuje pot v tlačno posodo. Olje, ki ga ločilni filter (11) odstrani iz zraka, teče skozi povratno cev za olje iz separatorja v vijačni kompresor. Količino olja lahko spremljate skozi kontrolno steklo.
• Pri modelu s sušilnikom gre zrak skozi sušilnik, kjer se posuši in ohladi preden vstopi v tlačno posodo.
• Če enota nima avtomatskega odvoda kondenzata, je treba kondenzat, ki se nabira v tlačni posodi, odvajati ročno s pomočjo ventila za odvod kondenzata.
• Tlak potisne olje z dna separatorske posode v termostatski ventil (17). Ta ventil pošilja olje s temperaturo nad referenčno točko v hladilnik olja (9), kjer se ohladi. Ohlajeno olje se vrne v termostatski ventil (17), kjer se zmeša z vročim oljem, ki prihaja iz rezervoarja separatorja. Tukaj termostatski ventil ponovno preveri temperaturo olja. Ko je (spodnja) referenčna točka temperature presežena, se olje pošlje v oljni filter (5) in nato v vijačni element.
• Ko je dosežen nastavljen najvišji delovni tlak, tlačno stikalo izklopi elektromagnetni ventil in odklopi tokokrog. Sesalni ventil (3) zapre pretok zraka in kompresor preide v način delovanja "brez obremenitve". To stanje traja, dokler ni dosežen nastavljen minimalni sistemski tlak. Če je poraba energije nizka ali prekinjena, enota še naprej deluje v načinu brez obremenitve za nastavljeno časovno obdobje, nato preide v stanje pripravljenosti.
• Med drugo fazo »delta« napajalnik pospešuje motor, dokler ne doseže delovne hitrosti. Elektromagnetni ventil se napaja in sesalni ventil (4) se odpre, kar omogoča, da zrak prehaja skozi sesalni filter (12) in vstopi v vijačni element (2). S tem se začne faza stiskanja.
• Zračno-oljna mešanica, ki jo dovaja vijačni element (2), se transportira v separatorsko posodo (7).
• Začetna količina olja se mehansko loči od zraka in se usede na dno rezervoarja separatorja, medtem ko se zrak nabira na vrhu.
• S pomočjo tlaka se zrak potisne v kroženje skozi separatorski filter (11), kjer se izvede naslednja stopnja ločevanja zrak-olje, nato pa zrak vstopi v minimalni tlačni ventil (9). To omogoča, da zrak prehaja šele, ko je dosežena nastavljena tlačna točka. Ko je ta dosežena, potuje zrak skozi hladilnik zraka (10), kjer se ohladi in nato nadaljuje pot v tlačno posodo. Olje, ki ga ločilni filter (11) odstrani iz zraka, teče skozi povratno cev za olje iz separatorja v vijačni kompresor. Količino olja lahko spremljate skozi kontrolno steklo.
• Pri modelu s sušilnikom gre zrak skozi sušilnik, kjer se posuši in ohladi preden vstopi v tlačno posodo.
• Če enota nima avtomatskega odvoda kondenzata, je treba kondenzat, ki se nabira v tlačni posodi, odvajati ročno s pomočjo ventila za odvod kondenzata.
• Tlak potisne olje z dna separatorske posode v termostatski ventil (17). Ta ventil pošilja olje s temperaturo nad referenčno točko v hladilnik olja (9), kjer se ohladi. Ohlajeno olje se vrne v termostatski ventil (17), kjer se zmeša z vročim oljem, ki prihaja iz rezervoarja separatorja. Tukaj termostatski ventil ponovno preveri temperaturo olja. Ko je (spodnja) referenčna točka temperature presežena, se olje pošlje v oljni filter (5) in nato v vijačni element.
• Ko je dosežen nastavljen najvišji delovni tlak, tlačno stikalo izklopi elektromagnetni ventil in odklopi tokokrog. Sesalni ventil (3) zapre pretok zraka in kompresor preide v način delovanja "brez obremenitve". To stanje traja, dokler ni dosežen nastavljen minimalni sistemski tlak. Če je poraba energije nizka ali prekinjena, enota še naprej deluje v načinu brez obremenitve za nastavljeno časovno obdobje, nato preide v stanje pripravljenosti.
Kontakt
MEGA AIR
Cesta Dolomitskega odreda 10
1000 Ljubljana
Slovenia
Cesta Dolomitskega odreda 10
1000 Ljubljana
Slovenia
- +386 (0)1 200 68 22
- #EM#73606e6677456b626f68276a657f207c79#EM#